З 17.11 по 27.11 у ВПУ № 3 проходила декада природничо-математичних дисциплін — це комплекс позакласних заходів, які проводилися викладачами точних наук Галиною Савчук-Баловсяк, Вікторією Літвіновою, Дмитром Данилюком, Ніною Павлюк для популяризації та поглиблення знань учнів з математики, фізики, астрономії, хімії, біології, географії та інформатики.
📝 Мета проведення декади природничо-математичних дисциплін полягає у формуванні стійкого пізнавального інтересу учнів до вивчення предметів природничо-математичного циклу та розвитку їхнього творчого потенціалу.
📝 Цілі, які реалізуються під час проведення декади :
🧠 Поглиблення здобутих на уроках знань, умінь та навичок з усіх предметів циклу. Демонстрація способів практичного застосування отриманих знань у реальному житі та професійному навчанні. Розкриття краси, логіки та гармонії математичних, фізичних, хімічних, біологічних та географічних явищ і понять. Формування наукового світогляду та розвиток логічного, аналітичного, критичного та просторового мислення.
🌟 Активізація пізнавальної та творчої діяльності учнів, залучення їх до науково-дослідницької роботи.Стимулювання учнів до самоосвіти та самоорганізації. Ознайомлення з життям та діяльністю видатних учених-природодослідників та математиків. Виявлення та підтримка обдарованих і талановитих учнів у сфері природничих і математичних наук.
🤝 Виховання колективізму, відповідальності за виконану справу, самодисципліни та екологічної культури.
👉Сприяння створенню атмосфери співробітництва та партнерства між учнями та педагогами.
Лекторії, логічна гра:"Інтелект-бол "Захоплюючі фізичні віражі"", квести, вікторини, виставки стінівок, конкурси презентацій, інтерактивних змістових листівок, віртуальні екскурсії до Чернівецького музею авіації та Міжнародної академії Хана,подорожі Україною та світом-захоплюючі, цікаві творчі проєкти, які проводили викладачі разом з учнями. Переможці та активні учасники декади отримали сертифікати, дипломи,збірки задач. Декада завершилася, але інтерес і науковий дух залишається для нових проєктів і поступів у освітньому процесі.












Немає коментарів:
Дописати коментар