Сторінки

вівторок, 7 жовтня 2025 р.

Засідання МК ПМД ВПУ №3, м. Чернівці

                                                                                                                                   Автор Ніна Павлюк,
голова МК ПМД ВПУ №3
30.09.25 відбулося засідання МК ПМД ВПУ №3, м. Чернівці.

Розглянули питання:
1.Звіт викладача математики Ніни Павлюк контрольного заміру на залишкові знання за базову школу здобувачів освіти першого курсу.
2. Заходи з подолання освітніх втрат з математики за базову школу включають комплексні стратегії, що спрямовані на раннє виявлення проблем, індивідуалізацію навчання, інтеграцію технологій та активне залучення батьків.
👉 Раннє виявлення та підтримка. Важливо проводити регулярні оцінювання (стандартизовані тести, класні лабораторні) для своєчасного виявлення учнів, які відстають. Учням з прогалинами надається індивідуальна допомога, додаткові тренувальні заняття, в тому числі індивідуальні або групові корекційні уроки. 
👉Використання сучасних технологій. Впровадження інтерактивних платформ (математичні онлайн-ресурси, такі як ВШО, Міжнародна академія Хана,iLearn,Miro,DESMOS,Matific, GeoGebra) допомагає зацікавити учнів і надає можливість самостійного повторення матеріалу з автоматичною перевіркою.
👉Залучення сім’ї. Співпраця з батьками для підтримки домашнього навчання, пояснення важливості регулярних занять допомагає закріпити знання, використання корекційних стратегій, адаптація складності залежно від потреб учнів.
👉Психолого-педагогічний супровід. Підтримка мотивації та розвиток впевненості в учнів через заохочення, позитивне підкріплення і створення комфортного навчального середовища.
3. Методична доповідь викладача інформатики та інформаційних технологій Вікторії Літвіновоі «Використання ШІ в освіті та на уроках природничих дисциплін», у якій викладач розкрила: Переваги:
Індивідуалізація навчання — штучний інтелект підлаштовується під темп і рівень учня.
Автоматизація перевірки завдань і тестів, що зменшує навантаження на вчителя.
Швидкий доступ до навчальних матеріалів і пояснень.
Допомога у вивченні мов, підготовці до іспитів, створенні навчального контенту.
Аналіз успішності учнів і рекомендації для покращення результатів.
Ризики:
Зниження критичного мислення через надмірне покладання на ШІ.
Можливість плагіату або шахрайства при виконанні завдань.
Небезпека втрати особистих даних.
Заміщення живого спілкування та емоційної взаємодії.
Ризик помилкової або упередженої інформації.


Немає коментарів:

Дописати коментар